Vauvarotinoilla -23. Kuva: Marjo Ritonen

Hallituksen kokouksiin

vuoden aikana ovat tervetulleita myös yhdistyksen kaikki jäsenet sekä kaikki MLL:n Kotkan paikallisyhdistyksen toiminnasta kiinnostuneet!

Tarkempaa tietoa siitä, milloin seuraava kokous pidetään p. 050 5544 772

Meripäiväkulkueessa mukana -22
Pelletaikuri Mutteri vieraili perhekahvilassamme -23. Kuva: Terhi Rokkanen
Perhekahvilan MLL100 -ulkoilutapahtuman golffarit 2020
Perhekahvilatoimintaa lapsen näkökulmasta.
Kiitimme vapaaehtoisia kesällä -21 minigolfilla piknikherkkujen kera Santalahdessa.
Kiitimme vuoden 2019 vapaaehtoisia iloisella askartelu- ja herkutteluillalla Kissanviiksessä Neuvottomassa.

MLL:n Perhekahvila Karhuvuoressa  vuonna 2024 torstaisin klo 9:30 - 11:30 Velhon päiväkodilla, Ututie 2 pohjakerroksen Länsi-Kotkan Kohtaamispaikassa Ekamin lähihoitajaopiskelijoiden ohjaamana ja sekä yhdistyksemme ja Kotkan avoimen varhaiskasvatuksen kanssa yhteistyössäJoka kuukauden 1. sunnuntaina klo 14 - 16 kokoonnumme myös sunnuntain pullakahveille perhekahvilan tapaan.
Perhekahvilassa tapaat samassa elämäntilanteessa olevia perheitä jutustelun, leikin ja muun mukavan yhdessäolon merkeissä. Tarjoamme kahvia, teetä ja mehua sekä pientä syötävää, ja voit ottaa omat eväät mukaan perheellesi.

MLL:n Perhekahvilaa on toivottu myös Kotkansaarelle, mutta vielä emme ole onnistuneet sitä käynnistämään uudelleen!

Kylämummo ja -vaaritoiminta käynnistyi vuonna 2018. Perehdytämme toimijat ja he voivat osallistua mm. perhekahvilamme toimintaan. Halukkaille järjestämme myös lukumummo- ja vaariperehdytyksen ja koordinoimme toimintaa yhteistyöhön mukaan lähtevien alakoulujen kanssa. Tällä hetkellä lukumummomme toimivat Mussalon, Hakalan, Pihkoon, Ruonalan, Kyminkartanon ja Otsolan kouluilla.

Yhteistyö neuvoloiden kanssa.

Tuki yläkoulujen tukioppilastoiminnalle (Langinkoski, Karhuvuori ja Keskuskoulu).

Stipendit koulujen oppilaille teemalla "Avulias ja reipas oppilas". Stipendit ovat tarkoitettu oppilaille, jotka tarvitsevat kannustusta ja myönteistä huomiota. Jako tapahtuu vuosittain alakoulujen päättävien luokkien oppilaille kevätjuhlan yhteydessä.