Jäsenyys

Liittymällä jäseneksi Mannerheimin lastensuojeluliittoon tuet tärkeää työtämme lasten ja lapsiperheiden hyväksi Kotkassa ja myös muualla Suomessa. Kotkan yhdistyksen jäsenmaksu vuonna 2019 on 25 euroa.

Jäsenetuna saat laadukkaan Lapsemme lehden, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Lehti sopii lapsiperheille (vanhemmille, vauvasta nuoreen aikuiseen) sekä isovanhemmille ja lasten parissa työskenteleville. Muista jäseneduista esim. alennuksista on lisätietoa Lapsemme-lehdessä tai nettisivuilta mll.fi.

Saat jäsenkirjeen kaksi kertaa vuodessa sekä tietoa toiminnastamme löydät myös täältä nettisivuiltamme kotka.mll.fi tai facebook-sivultamme.

Jäseneksi voit liittyä, joko www.mll.fi linkistä, linkistä tämän sivun oikeasta laidasta tai etusivultamme tai Lapsemme-lehdestä löytyvällä lomakkeella!

Kun haluat liittyä Kotkan paikallisyhdistykseen, kirjaa tieto liittymislomakkeeseen, muutoin jäsenyys ohjautuu osoitteen mukaan lähimpään yhdistykseen.